قانون 2 دقیقه ای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت چیست

Wiki Article

تمامی امکانات مد نظر خود را در این وب سایت ها می توانید پیاده سازی کنید و هیچ محدودیتی ندارد

در مرحله بعد از تایید طراح گرافیکی، این طرح برای تیم توسعه دهنده و طراحی سایت ارسال می‌ شود تا پیاده سازی نهایی روی صفحه اول سایت صورت گیرد.

در ادامه مراحل و نحوه ساخت سایت را برای شما به صورت ساده تری بیان خواهیم کرد و به شما از لازمه ساخت سایت برای کسب و کارتان خواهیم گفت.

به علاوه، ما می‌توانیم مستندات لازم برای طراحی قالب را در اختیار شما قرار بدهیم تا خودتان بتوانید مسئولیت طراحی و پیاده‌سازی قالب را به عهده بگیرید. آیا در پرتال امکان طراحی وب‌سایت شرکتی فروشگاهی وجود دارد؟ بله، پرتال یک سیستم جامع است که از دو ابزار سایت ساز و فروشگاه ساز تشکیل شده است و بنابراین امکان ایجاد انواع سایت‌ها (شرکتی، شخصی، فروشگاهی و...) را در اختیار شما می گذارد.

هزینه طراحی سایت و تعرفه های متفاوت آن همیشه چالش برانگیزترین قسمت ماجرا طراحی سایت بوده است.

ما پرتال را به نحوی ساخته‌ایم که هر کس بتواند با صرف کمی وقت، کار با آن را یاد بگیرد.

بله هنوز هم به طراحی سایت حرفه ای در بازار کار نیاز داریم!

شرکت وب‌رمز خدمات رایگانی مانند ارائه هاست و دامنه ، ریسپانسیو بودن سایت ، سئو بیس بودن سایت، آموزش پنل مدیریتی سایت و پشتیبانی یک ساله را برای کارفرمایان در نظر گرفته است.

در واقع کار اصلی یک طراح وب، طراحی چیزهایی است که کاربران با آن بصورت مستقیم در ارتباط هستند و آن‌را در مانیتور خود مشاهده میکنند.

در این بخش درباره سامانه آنلاین اجاره ویلا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پکیج اختصاصی رامان، مناسب افرادیست که وبسایت شخصی سازه شده و با امکانات دلخواه نیاز دارند. این پلن هیچ محدودیتی در طراحی و امکانات ندارد و با جلسه مشاوره یک ساعته رایگان می توانید به این موضوع پی ببرید که وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد و در آینده چگونه به کسب درآمد خواهد رسید. هزینه طراحی سایت با این پکیج نیز به صرفه می باشد.

بیش از ۴۳٪ سایت‌های سطح جهان از وردپرس برای مدیریت‌ محتواهای خود استفاده می‌کنند. حتی غول‌های بسیار بزرگی وجود دارند که می‌توان گفت موفقیت خود را مدیون وردپرس هستند.

ادامه سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

بیش از ۵۴ هزار افزونه وردپرسی وجود دارد که به شما امکان ساخت هر نوع سایتی را می‌دهد؛ وردپرس تاکنون به ۱۹۶ زبان جهان ترجمه شده است که همین امر باعث استفاده راحت تر از پنل مدیریتی آن شده است.
همان طور که می بینید روزبروز درآمدهای اینترنتی، کسب و کارهای آنلاین بیشتر و بیشتر می شوند پس برای این که این موضوع را پشتیبانی و مدیریت کنیم نیاز به طراحی سایت داریم.

اگر شرکت خود را دارید ولی نمی‌خواهید برای دفتر هزینه کنید می‌توانید به‌صورت آنلاین روی وردپرس خدمات شرکت خود را معرفی کنید و مشتری جذب کنید.

جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت با پکیج اختصاصی یا دریافت ادامه مشاوره رایگان، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین و فرم مشاوره درخواست خود را ارسال فرمایید.

اگر در لیست جداول بالا سایت مورد نظر شما موجود نبود فرم زیر را تکمیل نمائید

در مرحله بعد از تایید طراح گرافیکی، اینجا کلیک کنید این طرح برای تیم توسعه دهنده و طراحی سایت ارسال می‌شود تا پیاده سازی نهایی روی صفحه اول سایت صورت گیرد.

نمونه کارهای تخصصی و حرفه‌ای خود را روی بستر وردپرس می‌توانید به نمایش افراد بگذارید و توجه همگان را جلب کنید.

آیا بعد از یک سال سایت منبع نیز شرکت وب رمز تعهدی برای پشتیبانی سایت دارد؟

ادارات دولتی و نیمه دولتی و… به‌راحتی بدون دغدغه خاص می‌توانید از وردپرس برای راه اندازی سایت اختصاصی کار خود را راه اندازی کنند.

امکان دارد یک فریلنسر با قیمتی بسیار پایین تر این خدمات را انجام دهد ولی کیفیت کار قابل قبولی نداشته باشد.

سایت‌های پرسش و پاسخ امروزه توجه کاربران آنلاین را بسیار به خود جلب کرده است و شما با راه اندازی پلتفرم پرسش و پاسخ روی وردپرس می‌توانید پرسش‌های افراد در هر زمینه‌ای را پاسخ دهید.

این یعنی اگر شما کار با کامپیوتر را (به صورت کلی) بلد هستید، پس کار با پرتال هم خیلی ساده یاد خواهید گرفت.

در کل اگر راضی نبودم آیا پول من بازگردانده می‌شود ؟ تمام تلاش ما در تیم رویا وردپرس جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان عزیز می‌باشد.

هر محصولی می‌تواند ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت داشته باشد. مشتری شما هم می‌تواند به کمک دسته‌بندی، فیلترینگ و جستجو، محصول مورد نظرش را پیدا کند. ساخت فروشگاه

آیا وب سایت‌های طراحی شده امکان توسعه یا چند زبانه بودن را دارند ؟ ۱۰۰ درصد بله، کلیه پکیج‌های ارائه شده در قیمت طراحی سایت، امکان اضافه شدن بی نهایت زبان و امکانات را دارا می‌باشند.

Report this wiki page